Algemene voorwaarden

Werkwijze

Je kunt bestellingen plaatsen via de formulieren op de Custom Wig en Fantasy Wig pagina's, afhankelijk van wat je nodig bent. Ook kun je contact opnemen via info@harowigs.nl. Bij een Custom Wig zal ik, wanneer er updates zijn, foto's sturen. Voordat de pruik verzonden wordt zal een totaalfoto worden aangeleverd op basis waarvan de klant kan beslissen of hij/zij eventueel van de verkoop wilt afzien.
Houdt voor het op tijd binnen zijn van de pruik een ruime levertijd aan: bestel de pruik minstens 2-6 maanden van tevoren.

Verzending

Er zijn twee opties voor verzending: via de post of afhalen op een beurs of evenement waar Harowigs aanwezig is. De tweede optie bespaart verzendkosten.
Binnenkort verschijnt hier de informatie over met welke vervoerder ik werk, en wat het kost. Ik verstuur de pruik binnen 5 werkdagen, tenzij anders overeengekomen.

Betaling

Harowigs neemt alleen betalingen aan via bankoverschrijving (IBAN). Betaling geschiedt altijd vooraf. Pas wanneer de betaling is voldaan wordt de pruik ingepland in mijn agenda en tot die tijd kan niet worden gegarandeerd dat de pruik op tijd afkomt.
Mocht de klant door omstandigheden het bedrag niet in één keer kunnen voldoen, dan kan er een betaling in delen geschieden. Het eerste deel moet dan gelijk staan aan minstens de materiaalkosten incl. BTW. De rest van het bedrag moet voldaan zijn voordat de pruik in ontvangst kan worden genomen.

Rekeningnummer: 521242983, IBAN: NL85ABNA0521242983 (t.n.v. Harowigs)

Garantie

Als de pruik binnen een jaar stuk gaat en dit is niet door toedoen van de koper, dan zal ik de pruik gratis herstellen. Verzendkosten zijn dan voor de koper, maar ophalen/afleveren kan ook op een conventie of Beurs geschieden om kosten te besparen.

Aansprakelijkheid

Harowigs kan niet aansprakelijk worden gesteld voor opgelopen schade door verkeerd gebruik van de pruik en eventuele meegezonden accesoires, evenals schade aan de pruik en eventuele meegezonden accesoires. Harowigs geeft geen geld terug bij het missen van deadlines.

Klachten

Mocht de pruik onverhoopt toch niet naar wens zijn dan krijg je de stylingkosten terug binnen 14 dagen. De pruik houd ik dan zelf om te verkopen. Harowigs geeft geen geld terug bij het missen van deadlines. Neem voor klachten, op- of aanmerkingen contact op via info@harowigs.nl Ik help graag om de klacht te verhelpen!

 

Harowigs © 2017